kuk helvete

Läste just i Åsas blogg att vi ska få inventera om, bara för att några spån hade gissat om hur mycket det kunde vara, sen hade dem glömt att räkna en massa pallar. Hur jävla duktiga får man vara egentligen. Hoppas verkligen jag går i skolan den dagen för jag tänker inte slava och räkna all skit igen, VÄGRAR.....

Aja men nog om det nu, imorn börjar jag skolan iaf och det ska bli skojj och spännande. Jag är inte speciellt nervös utan mer spänd för att få se vilka jag ska gå tillsammans med. Det kanske bara blir typ 35 åriga ryskor eller någe. Vi får se imorn jag uppdaterar och berättar imorn.... För nu ska jag och älsklingen kolla på I am legend så får vi se om den är någe att ha oxå..... Men ha det så bra tills imorn nu.

Malin ♥

image175

Jag är FETT arg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0