långa dagar med trist väder.

Nu börjar de kännas i kroppen att jag vart hemma för länge, nu måste jag få igång min vardag igen så att jag går på någon rutin. Men det får bli sen när jag börjar skolan, då kommer jag har saker att göra så gott som hela tiden. Skola på dagarna och plugg om kvällarna...

Men i all min tråkighet så ringde Alex från jobbet och frågade om jag kunde jobba imorn och på tors och självklart ställer jag upp när jag får vara på present och fixa *yeeeees*. Sen är det ganska så sköna pass, mellan 8-16 det blir bra med money money.. Nu när jag ska bli en fattig student igen.

Fast det finns en sak jag hatar just nu, det är en viss dator jag vill kasta åt helvete. Sjukt less på den!

Njut av en sjukt bra låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0