lördag igen.

Kändes som om de ganska nyligen var lördag, inte för att jag klagar men ändå. Nu är det bara 2 dagar kvar tills jag börjar skolan och jag är riktigt spänd, shit så skoj det ska bli. Så på måndag kväll kommer det bli att jag ska sitta och ragga ihop lite böcker så att jag sedan bara kan sätta igång. Skoj skoj.

Jag är glad att jag inte väntar med att plugga, nu kommer jag få mig en riktig utbildning och sen kunna jobba med det i några år. Sen om jag skulle trötta på de så är det ju bara att utbilda sig på nytt. Så himla svårt är det inte. Så sätt igång att plugga nu, jag tror iaf man vinner på det i slutendan att man har en inriktad utbildning. Men alla är ju inte som mig, jag tycker ju att det är ganska så skoj att plugga om det är saker som intresserar mig. Så det ska bli skönt att komma igång så jag kommer nog ha ganska så fullt upp.

Men idag är det ju som sagt lördag och jag vet inte riktigt vad jag sak göra. Eller jag ska väl umgås med Jonas och sen skulle Fredrik titta förbi oxå, så det kan bli skoj. Sen blir det Jens match oxå. Nu har jag inte så mycket mera att skriva, nu ska jag krypa ner i soffan igen och fortsätta kolla på Grey´s Anatomy *bästa serien*. Sjukt glad över att jag fick boxen, min tid var räddad.

/ Malin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0