lördag.

Usch vilket tråkigt väder det är, man blir ju sjukt deppig. Jag vet inte vad jag ska hitta på idag, men jag ska nog fråga Jonas om vi kanske inte kan ta en tripp till Ikea för att få hem saker man verklign behöver. Typ så jag får ordning på mina kläder inne i garderoben... Sen hittar man alltid saker för att fräsch till lite oxå.

Igår var det myskväll och dag, bästa på länge måste jag säga. Tittade på Let´s Dance och åt gott, underbart. Vid 8 ringde Susann och frågade om jag kunde jobba ist för Camilla på söndag och det är klart att jag ställer upp. Men nu ringde pappa i morse och hade typ panik över att Jens match blivit flyttad till Scaniarinken, det är ju bara jag som kan klockan där. Så jag fick ringa till jobbet och ändra mina tider och ha mig. Men det löste sig till slut, så imorn efter jobbe blir det Jens match. Men sen ska jag fasiken bara hem och vila =).

Nu är det inte länge kvar tills jag börjar skolan och det ska bli så HIMLA skojj, åh vad jag längtar...... Hoppas det blir efter min förväntningar och inte blir likadant som förra gången.... *hoppas hoppas*

Ha det bra alla sålänge, och Moa jag vill fortfarande få tag i dig, snart åker du... Varför svarar du inte på sms? =(

// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0