seg uppdatering.

Nu var det ett par dagar sedan jag uppdaterade och det har hunnit hända en hel del. Förra veckan var det några dagar jag var i skolan och hade gruppdynamik och det gav verkligen mycket, lärde känna många mera och nu tror jag att jag kan de flesta namnen oxå. Det är ju alltid en bra början iaf. Jag har blivit riktigt bra vän med 2 st iaf, dem heter Victoria och Desirée skit sköna tjejer.

I fredags efter skolan så blev det en del shopping för mig, ville nämligen hitta någe att ha på mig till på lördagen och de hittade jag. Hittade även 2 tröjor, en väska, smycken och sen lite småsaker. Men jag är riktigt nöjd. Men extra glad blev jag ju när jag hittade min klänning, en svart tubtops klänning i satin. Skit fin. Sen var det bara hem och titta på Let´s Dance och vänta på att Jonas skulle komma och hämta mig. Sen hem och mysa.

I lördags var det då fest som gällde, på dan hämtade jag buketten på jobbet som Susann hade gjort. Skit fin. Sen bar det av til Vackstanäs när Jonas kom hem, vi åkte med bussen ifrån stationen. Sen var det mingel och fördrink. Efter någon timme fick vi gå in och sätta oss och vänta på middagen, det blev en 3 rätters.

Förrätt: Röding, sallad och örtdressig
Varmrätt: Oxfilé, klyftpotatis med vitlöks creme och en varm tomatsallad
Efterrätt: Chokladbrownie med mango och chilisalsa

Asså det var så sjukt himla gott, det var länge sedan jag åt någe så gott. Efter maten var det paketöppning och sen så började festen med liveband och en massa dans, och baren var full med en massa gott. Vi hade det kul tillsammans med alls andra. Men det var mest jag, Jonas, Jens, Ida och Kim som höll ihop. Det var ju lixom bara vi som var lite yngre. Men vi hade det väldigt skoj iaf, var hemma runt halv 3.

image177


Igår gjorde jag inte mycket alls låg mest i soffan hela kvällen. Men idag har jag och Jonas varit ute på en riktigt shoppingtur. Vi har varit på Ikea och sen storhandlat på Maxi. Det blev mycket bra saker, men jag måste nog erkänna att jag tyckte det var roligare att handla på Ikea. Lite mera saker man kan göra det fint med och liknande där. VI köpte lampor, en blomma, hylla och sen lite småsaker så nu börjar det bli klart på riktigt. Nu är det bara de riktigt dyra sakerna kvar att köpa som kommer så småning om. Vi måste bara spara lite så är de klart sen. YEES.

Imorn är det skola igen, min riktiga lektioner börjar imorn så det blir spännande och roligt. Ska köpa mig lite nya böcker imorn. Sen är det skola på riktigt. Jag tycker det är så himla kul och jag vill bara komma igång på riktigt nu, det är helt sjukt men jag längtar efter att få plugga. Jag kanske är galen, men då får jag nog låta mig vara de.

/ Malin ♥




Kommentarer
Postat av: Moa

thank you :)M

2008-01-28 @ 22:15:35
URL: http://itsonlylovebaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0