snö snö, underbara snö.

Idag vaknade jag och tittade ut genom fönstret och såg bara ett enda vitt täcke på backen, så skööönt. Jag har verkligen längtat, men jag önskar att jag vore några år yngre så jag kunnde springa ut och lägga mig i den, åka pulka kan jag ju göra fortfarande men det är inte så himla kul att göra de ensam. Så när jag hittat mig en pulka kompis så ska jag ut i det vita och åka pulka.

Jag är fortfarande helt slut efter gårdagens inventering. Var på jobbet kl 7 och kom hem kl 20 under alla dessa timmar så räknade vi sak efter sak efter sak. Men jag förstod inte riktigt hur de hade tänkt med planeringen, varför fick folk börja gå hem innan vi var klara? Det ledde ju till att vi som var kvar var mer än slut de sista timmarna och siffrorna bara snurrade i huvudet. Men men orkar inte fundera på de, nu är de klart iaf och jag önskar att det dröjer länge tills nästa gång.

Det är nu 2008 och jag har inte avlagt några nyårslöften, för att jag är så sjukt dåligt på att hålla sånt så då blir jag bara ledsen på mig själv istället. Därför har jag bestämt mig för att inte ge några. Men jag hade det jätte mysigt på nyår, var nere i Småland med Jonas familj och deras vänner. Trevligt folk, god mat och fina fyverkerier, kan inte bli så mycket bättre....

Under mina närmsta dagar vet jag inte vad som händer, ska umgås lite med Jens imorn och sen får vi se. Jonas är iaf ledig i helgen så det ska bli mys om vi kanske kan hitta på någe....

Men en sak undrar jag, Moa vart har du tagit vägen? Jag får inte tag på dig i mobil och ingenstans =( vill få tag dig så hör av dig om du läser detta iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0