att älska dig.

Det enklaste som finns är att älska dig
och det är något jag aldrig vill sluta med!

Idag känner jag mig väldigt glad och pigg, vet inte riktigt vad det beror på men det är inget jag klagar över.
Dagens händelser är få, men jag har hunnit med att titta på Sunes sommar, varit och handlat till kvällsmaten och sen har jag och mina underbara katter lekt och busat.
Nu sitter jag bara och väntar på att min man ska komma och så vi kan åka till jobbet där jag ska fotas till mitt passerkort och så skulle vi handla lite saker, sen bara hem och laga mat och mysa. Njuta av att det är fredag igen.

Om två veckor åker Jens till Spanien i 4 veckor och jag är inte ett dugg avundsjuk (lögn) men det är skoj för honom, men jag vet inte om jag skulle vilja vara nere i 4 veckor. Eftersom man vart där innan så har man ju hunnit att se det mesta så.
Och för mig är det nu bara 128 dagar kvar tills jag och min man åker till Thailand det ska ju bli
hur mysigt som helst längtar verkligen. Nu är de även bara några dagar kvar tills dess att jag och Jonas vart tillsammans i ett år. Vet inte riktig vad vi ska göra då, men någe mysigt blir det ju garanterat iaf.

Men men det var allt för mig idag, nu ska jag ta och sätta mig och kolla vidare på filmen tills dess att Jonas kommer hem. Sommaren gör mig glad och ännu gladare blir jag när allting annat känns så bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0