EN FYRHJULING STULEN

Oj oj oj idag har jag jobbat, jobbade mellan 12-15 och de han ju hända både de ena och de andra. Vi hann bli bestulna på en fyrhjuling och jag hann vara mycket bakis. Nej men det var fakstikt mycket som hann hända, får se hur de artar sig nu. Blir väl snack om det på morgonmötet imorn antar jag. Har sovit hemma hos mamma och pappa i några nätter nu, men imorn kommer jag och kissarna nog hem troligtvis.

Jadu så mycket mera har jag inte att berätta än att min lillebror är nu i Spanien i 4 veckor och jag har ingen att skojja med längre. Men men 4 veckor är ju inget (hmm). Men men jag hoppas ni har det bra alla där ute som är snälla människor och som jag tycker bra om.


♥ ♥ ♥
Helt galen, galen i dig
I ditt himmelska leende, i ditt skratt
Helt galen, galen i dig
Ja att vara förälskad, det måste kännas så här
♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0