FREDAGEN DEN 11 JULI

Vaknade i morse av att jag hade så himla ont i benen så jag kunde inte  ligga kvar där och bara slappa. Så det blev att gå upp och lägga sig i soffan och läsa tidningen istället. Sen efter bara några minuter kom Jonas upp och då myste vi lite sen blev det frukost, Huddninge, Polisen och sen handlade.

En mycket skön dag och nu får vi se vad kvällen har att erbjuda, hoppas på att de blir film och choklad tillsammans med lite Ramlösa Blåbär. Jag har inte så mycket mera att erbjuda nu, i 3 dagar framöver nu ska jag jobba och slita men det kommer nog gå bra. Bara det att denna helg har jag både öppning och stängning båda dagarna och då brukar man alltid komma hem lite senare. JOBBIGT

Men ni får ha en bra fredagskväll så hörs vi kanske imorn, annars en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0