JOBB

Just nu sitter jag på min lunchrast på jobbet och tråkar. Det är ingen annan som har lunch så jag har ingen att prata med =( det är en ganska så seg dag idag och det finns inte så himla mkt att göra, när jag inte står i kassan går jag mest bara runt och hänger. Men skit samma det blir bra när pengarna kommer sen. När jag slutar vid 17 så ska jag handla lite och sen blir det direkt hem och byta om till träningskläderna och ut och springa.

Sen vet jag inte vad som händer ikväll men det blir nog bara lungt, både jag och Jonas jobbar imorn så det blir vila vila vila. Men det är ju nästan de mysigaste av allt.

Nej nu måste jag fylla på mitt vatten och sen ut och jobba.... Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0