måndag den 7 juli.

Regn, regn och regn det är vad denna dag består av. Jag somnade till regn och jag vaknade till regnet som slog ner i asfalten. Jag som hade tänkt att springa idag och gå ner på stan för att investera i lite nytt smink, men vi får se om det blir någe av dem. Sitter hemma hos mamma nu och tittar på någe program, vet inte ett dugg vad det är och det intresserar mig inte heller. Men snäll som jag är så sitter jag kvar här och håller sällskap.

Imorgon ska jag jobba, men jag ska ringa till Linda lite senare och fråga om man kanske kan dela upp mitt pass imorn för att jag mår inge bra. Har blivit förkyld och fått en väldig hosta och mår man inte bra så är det jobbigt att jobba mellan 10-20 det är ett riktit hästpass. Så vi får se hur det blir.

Nej nu ska jag ta och kurera mig lite, dricka en kopp te och sedan hoppa in i duschen sen blir det till att lägga sig i sängen och kolla på en film. Så ni får ha det så bra nu och håll er borta ifrån alla sjukdomar.


Du har visat mig vad kärlek är
Ja, allt vad den innehåller och bär
Jag önskar du vore här
För du är den jag håller mest kär ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0