nu är det dags.

Jag har legat på latsidan ett bra tag nu, men nu får det vara slut med de. Jag har ju ändå 129 dagar på mig tills vi åker till Thailand så jag borde ju faktiskt kunna klara det om jag verkligen ger mig fan på att det ska funka. Annars är jag en sånn person som håller på ett tag men tröttnar fort så då blir det att jag lägger av med det helt, men så får det verkligen inte bli denna gång. Nu är det PÅ RIKTIGT......!

Så ikväll ska jag och Jonas ut och springa, han har ju varit duktig och fortsatt sedan sist vi började medans jag la av (dumt av mig) men nu känner jag att jag är taggad. Men jag skulle vilja hitta stegräknaren, jag vet nämligen inte vart Jonas har lagt den, städade idag men hittade den inte. Men men vi får se.

För övrigt så är de riktig skönt med sommarlov och det är riktigt roligt att jobba I LIKE =) sen är det väl inte så mycket annat som sker, ska inte hitta på någe speciellt i sommar utan vi sparar och ska glassa på ordetligt i höst ist =).

Men men got folk nu får ha det så bra nu så ska jag fortsätta läsa mina dagliga bloggar.

Dagens träning:
Löpning

/ Malin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0