TISDAGEN DE 15 JULI

Vart ledig idag, har inte gjort så mycket mera än att städat och kolla på tv. Men det är skönt att bara ta det lugnt, ska alldeles straxt ta och börja med maten, idag blir det Cannelloni =) imorgon hade jag planerat att ta det lugnt på dan och kanske hinna ner en sväng på stan innan jag skulle börja jobba kl 16, men nu är det ändrade planer då jag ist ska börja jobba kl 12 för att Anne ville börja jobba kl 16. Mig gör det inte så mycket är ju ledig torsdag och fredag sen så det är lugna puckar.

Nej nu väntar jag bara på att Jonas ska komma hem så ska vi styra mat och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.

PS. myggorna kommer in på natten och ger mig bett på fötterna det gör j*vligt ont. DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0