tisdagen den 8 juli

Har inte fått göra så mkt idag, har nämligen feber och fick inte åka och jobba. Så idag har jag inte gjort något alls, mera än varit hemma hos mamma och pappa tillsammans med mina katter idag. Ikväll blir det att jag äter här sen åker jag nog hem igen, hem till Jonas och mig. Sen vet jag inte vad vi ska göra ikväll, antagligen blir det bara tv och sådära.
Imorgon är jag ledig och ska städa och fixa lite hade jag nog tänkt, sen få rjag se om det kanske blir tvätta. Har inte riktigt bestämt mig om jag orkar de.
Jag har inte så mycket mera att skriva om nu, men jag kan ju meddela att jag faktiskt är ganska så nöjd med min nya design =) kan ni inte se den så är det bara att trycka F5.

Nu är det bara 2 dagar kvar =) love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0