längesen nu.

Hejsan!
Nu är det länge sedan jag tog mig tid att skriva lite här, men nu har jag nog tid och ork att skriva några rader. Mitt liv består just nu bara av att jobba, jobba jobba har inte varit ledig många dagar nu de senaste veckorna. De dagar jag inte vart i skolan så har jag varit inne och jobbat och slitit färdigt med vår butik. Men nu är den helt klar och är jätte fin.
I onsdags hade vi våran VIP öppning då endast inbjudna gäster fick komma, sedan på torsdagen hade vi öppningen för allmänheten och det var långa köer utanför, det var helt galet mycket folk. Men hjälp vad kul vi har och vad kul det är att lära sig nya saker. Det går verkligen super bra och nu har jag jobbat många dagar i rad men imorn är den sista sen är jag ledig i minst 2 dagar. Eller ledig och ledig på tisdag ska jag upp till skolan och få tillbaka lite saker och sedan ska vi ut och äta lite alla i klassen, plus några lärare. Men jag får återkomma framöver när jag har mera att berätta, vet inte alls vad dagarna har att erbjuda just nu. Förutom att man mår ju så himla bra nu när det är fint väder och jag längtar till midsommar.

/ Malin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0