sega dagar.

Idag var det då söndag och den har verkligen gått sakta och jag har inte haft ett dugg att göra typ. Var iväg med pappa en stund på dan då vi åkte till Plantagen och köpte lite nya blommor till balkongen och sen kom Monika och Jens och mötte oss då vi var inne på Jula för att  köpa ett partytält utifall det skulle bli dåligt väder på midsommar. Jag ska iofs inte vara med då men jag fick följa med och ge ett bra pris =) söta Charlotte hjälpte oss och jag längtar verkligen tillbaka till jobbet nu när jag varit ledig hela helgen =/ och jag vet inte riktigt när jag jobbar nästa gång nu. Men jag hoppas verkligen att det blir snart i veckan nu.

På torsdag åker jag och Jonas ner till Småland och ska fira midsommar tillsammans med han föräldrar och det ska bli mys att få komma ner dit några dagar. Sen i juli nu så har jag fått schema och de är fullt med jobb och det ska bli så himla kul, jag trivis verkligen så himla bra med alla jag jobbar med. Verkligen de bästa gäng man kan ha. Det är inte på varje jobb man har som man går och längtar till att få komma till jobbet och träffa sina arbetsamrater. LOVE IT ♥

Men nu tror jag inte att jag har så mycket mera att skriva om denna gång, ska fortsätta mysa med mina kattern nu. Vi har ett tillskott på lilla Wilma, bilder kommer snart. Har inte orkat lägga in dem i datan ännu =)

/ Malin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0