fåglarna sjunger för mig.

Onsdag idag, vaknade för någon timme sen har suttit och gjort mina lönar. Passar på medans Jonas sover så jag kan vara på hans data. Det känns 100 ggr bättre, eftersom jag skriver en massa siffror så vill jag inte ha de ovanför bokstavstangenterna då blir man ju galen. Eftersom jag bara har min bärbara data så får jag sno Jonas när han sover. Jag gjorde några månaders löner iaf, så nu har jag bara 2 kvar, de tar jag senare. Orkar inte just nu....

Igår var det 2 timmars träning med Jens det var skoj och skönt. Alltid kul att ha någon att träna med, då går tiden mycket fortare och det blir MYCKET roligare. Vi ska traska ner dit idag igen när han slutat skolan och köra ett pass, men det blir inte så mycket armar idag, jag har nämligen träningsvärk. Lite går, men inte allt för mycket. Vi körde mest armar igår så det är inte så konstigt.

Sen lär det ju bara bli plugg och tv tittande idag, onsdagar är de bästa tvdagarna, då njuter jag.

Men nu ska jag nog ta och gå och diska, men vi hörs.

Hejpa

Kommentarer
Postat av: Mingla

Är du duktig på bloggdesign? Hade velat ha en liten text i sidan som beskriver mig själv om du förstår vad jag menar :) ?

2008-03-12 @ 11:16:16
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Sandra Jonaeson

Hej!
Var med och tävla i min blogg,
Ha en fin dag.
Mvh Sandra

2008-03-12 @ 11:21:29
URL: http://Jonaeson.blogg.se
Postat av: Moa

call me när du tränar. jag jobbar typ inge mera. sagt upp mig.. :P

2008-03-12 @ 12:17:43
URL: http://itsonlylovebaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0