Glad Påsk

image186Har haft en liten bloggtorka, tycker inte att det är så speciellt kul längre. Men jag ska nog kunna skramla ihop ett par rader om vad jag gjort den senaste tiden. Vi kan ju börja med att jag har jobbat en massa efterso jag inte haft så mycket att göra i skolan, eller snarare jag har gjort det jag skulle ha gjort tidigare så jag har varit klar när lektionen kommer och då har det inte varit någon mening att gå på den.

Sen kan jag med ett stort leende på läpparna berätta att jag fått mitt nya jobb, men att jag måste få en spark i baken och beräta det för min chef så att han vet om att jag inte kommer att vara kvar speciellt länge till. Vart det är berätar jag inte ännu, men det kommer de med så småningen om. Tänk om min chef läser lixom :p

Men sen är de väl inte mycket annat som har hänt, just nu ligger jag hemma dunder förkyld och med feber. På torsdag fyller jag år för er som glömt bort det och på lördag blir det 20års partajj, ska bli skoj.

Men nu ska jag ta och kurera mig lite, men vi hörs. Ha det bra all och hoppas att ni haft en bra påsk =)

/ Malin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0