inte en minut eller dag försent.

Nu har det varit väldigt dålig uppdatering på sistonde, men jag har inte haft någon lust och inte tid heller för den delen. Men nu ska jag ta mig lite tid att skriva och berätta lite vad som har hänt på sistonde. Det är inget speciellt som hänt men men. I måndags var jag ledig från skolan, men de ringde från jobbet så jag hoppade in och jobbade mellan 15-20.15 det var kul att få jobba lite och träffa folk igen =)

Tisdags var det skola som gällde sen ner på ett tränings pass på friskis och svettis, det var skönt. Under onsdagen så var jag på arbetsintervju men jag berättar mera om den när jag vet hur de gick med jobbet. Sen hade jag och Jonas en skön dag där vi bara umgicks och det var verkligen så skönt vi åkte runt och fixade saker vi behövde ha hem. Imorse när klockan ringde och jag skulle gå upp så var jag så himla trött att jag inte ens orkade öppna ögonen så jag satte på snozen för att jag tänkte jag kanske skulle bli piggare, men så var ju inte riktigt fallet. Nästa gång jag vaknade så beslutade jag mig för att vara hemma och åka in till skolan endast för provet. Vi hade prov i word och det gick skit bra, tror jag kanske får alla rätt ;)

Jag vet iaf att jag fått VG på löne provet vi hade för någon vecka sen, men de är lite ovant nu när de är "högskola" då man inte längre kan få MVG på sina prov och inlämningar. Där är de VG som är de högsta och finaste betyget.

Imorgon ska jag ner och träna när jag vaknar och sen ska jag hem till mamma en stund för att fixa och laga mina favvo byxor som har gått sönder. Sen imorn kväll är det Let´s dance som gäller och sen vet jag inte vad som händer mera.

Men jag hoppas att ni alla har det bra där ute =)

/ Malin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0