lördag.

Jag vet att jag lovat lägga upp bilder på badrummet vi gjort i ordning men jag har verkligen ine orkat, men jag kanske tar och gör det imorn och man har lust. Ikväll blir det bara att ligga hemma och kolla på melodifestivalen iaf, ENSAM =( Jonas är ute med jobbet så jag får sitta här och mysa för mig själv. Men han kommer nog inte så sent.

Har inte gjort så mycket alls den senaste tiden, mest bara vart i skolan och när jag kommit hem så har jag pluggat. Jag har blivit riktigt nervös oxå, jag ska få reda på mitt löne prov på tisdag och jag vill verkligen ha klarat de. Man fick typ bara ha 5 fel för att få godkänt. Jag tror någon sa något om att det var typ 50-50 av klassen som hade fått IG och VG så jag hoppas verkligen på det andra.

Men nu vill jag bara önska er en skön lördag.

/ Malin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0