regning måndag.

Regnet droppar, regnet droppar......

Måndagen har bjudit på en lunch med Lovisa på stan, det var så länge sedan vi sågs och jag har verkligen saknat dig. Detta måste göras om snart igen och vi måste verkligen ses oftare än vad vi gör. Det vart en lite tripp på stan oxå, men där handlades det inte mycket, eftersom pengarna inte riktigt räcker till de....

Jag gick hem till mamma och pappa efter de för att laga ett par av mina byxor samt att jag hämtade några skivor och lite sådära, sen var det bara full fart hem och gosa lite med Kissen och skriva rent mitt referat jag ska lämna in imorn. Vart faktiskt riktigt nöjd, brukar inte vara de men idag har jag verkligen lyckats..

Vid halv 4 så bytte jag om och gick sedan ner till gymmet där jag sprang en stund och sen styrketränade i 1 timme, så grymt skönt. Tiden gick så fort när jag gick där i min egen lilla värd och bara pressade med vikterna och tog verkligen i. Hoppas det känns i hela kroppen imorn att jag tränat, jag tycker nämligen det är lite skönt att ha träningsvärk för då vet jag att kroppen har fått jobba hårt *YEEES*

Nu blir det en dusch sen måste jag laga mat, efter det blir det att kolla lite tv och öppna ekonomiböckerna måste jag nog göra oxå. Men innan jag gör allting detta så ska jag beställa en dansmatta. Det kommer bli så skoj här hemma om kvällarna sen.

Men jag får önska er en fortsatt trevlig måndag. På återseende.

/ Malin ♥

image184

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0