booooring.

Just nu sitter jag på en jätte tråkig utbildning i skolan, det är AGDA lön och vi har fått betala 400:- för en pärm med material och det materialet är gammalt vid jul så det är ju skit samma. Men iaf så är det så jävla tråkigt att jag håller på att dö, jag orkar inte sitta här i 2 timmar till.

Det känns verkligen som att kasta pengarna i sjön nu när man ändå bara sitter och lyssnar och får göra typ 2 övningar. På riktigt det är verkligen helt värdelöst.

Nu vill jag bara hem och sätta igång med pluggandet och få mat i magen. Få vara hemma med Jonas och bara mysa, sen imorn så ska jag på min hälsoundersökning för Jula och sen åker jag ner till Jula och lämnar in hur jag kan jobba.

Om jag ska berätta lite kort om vad jag har gjort i helgen då och under valborg. Tisdagen började i lite kaos för mig och Jonas men de behöver vi inte prata om men de vart lite knas de tog längre tid att komma hem än planerat. Vi kom ner till Småland vid 01.00 så det vara bara att dirket gå och lägga sig.
Men vi har haft det jätte mysigt och skönt, i fredags fyllde min älskling år så då bakade vi tårta och firade honom =)

Men nu hinner jag inte skriva mera, nu fick vi övningar vi ska göra. Men ni får ha det bra.

/ Malin ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, ja AGDA-kursen var inte ens i närheten av det man hade hoppats på... Hade hellre shoppat för de där 400 kronorna.

Hoppas att det gick bra sen med bussar och allt. ;)

Ses i skolan imorrn!

Kram

2008-05-06 @ 09:28:51
URL: http://bumblan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0