i väntan på Jonas.

SKULLE DU HELLRE

Pierca näsan eller tungan? - inte pierca någonstans
Vara seriös eller rolig? - seriös fast på ett roligt sätt kanske? :p
Dricka röd eller grön mjölk? - grön
Brinna upp eller drunkna? - jag drunkar nog heldre

SVARA ÄRLIGT

Tycker du om någon? - kan man säga
Sol eller måne? - sol
Vinter eller höst? - vinter
Vaniljglass eller chokladglass? - ingen av dem, jag vill ha isglass med cola smak

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA

Sjungit? - nej
Blivit kramad? - japp
Känt dig fånig? - nej det har jag nog inte hunnit med
Saknat någon? - lite smått
Klippt håret? - nej, men om jag ändå hunnit så hade jag gjort de
Gråtit? - ja
Ljugit? - nej
Blivit kysst? - jaaa

OM DIG

Hur mycket är klockan just nu? - 21.04
Fullständigt namn? - Malin Pettersson
Vart vill du helst bo? - varsom bara de är med Jonas
Hur många barn vill du ha? - 2
Vill du gifta dig? - mmm
Rullar du spaghettin? - nej jag skär den i små bitar
Har du ätit sushi? - ja, men vill lära mig tycka om de
Hur många olika sorters flingor har du i skafferiet? - 2
Humör? - jag är trött

GREJER

Har du blivit jagad av polisen? - nej aldrig
Har du en hund? - nej, men jag har en katt
Sover du helst själv eller med någon? - jag sover helst med Jonas
Tror du på spöken? nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0