tisdagen den 27 maj

idag har det inte hänt mycket, skulle ha blivit jobb men de blev inget. Så jag har varit hemma och fixat och pluggat, men de har varit ganska så skönt det oxå. Jens kom hit när han hade slutat skolan så dår har vi lagat mat, det blev en hemma gjord pizza och det vart MUMS MUMS =)

Nu vet jag inte vad som händer resten av kvällen förutom att jag är ensam, Jonas är nämligen iväg med jobbet och äter och går på bio. Så han kommer väl hem lagom till dess då vi ska sova, men de är skönt att veta att jag inte behöver sova ensam iaf.

Imorn ska jag på hälsokontroll eller jag ska dit och få reda på min prov svar från den tidigare hälsokontrollen. Sen direkt efter de så ska jag på studiebesök på Telge Energi och det ska bli skoj, det blir löne och eknomi avdelningen jag ska på. Men nu ska jag hjälpa Jens med de sista på hans läxa.

Ha det bra alla i det fins vädret.

/ Malin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0