upp och hoppa.

Mycket bra låt ♥



Idag är det måndag och jag har varit på jobbet hela dagen, det har varit skojj men ändå tråkigt. Jag är verkligen trött på att sätta upp pris etiketter nu. Men men nu ska jag gå i skolan i 2 dagar och sen får jag se om det blir jobba på fredag och i helgen, det beror på hur mycket varor de kommer och om de kommer några. Men jag måste iaf erkänna att jag trivs riktigt bra, det kommer att bli så himla kul. Vill bara öppna nu =)

Avslutar bara med att berätta att nu är det ÄNTLIGEN slut med Plantagen och jag slipper det stället och min chef som är dum i huvudet. Men nu är han inte längre min chef och det känns så himla bra. LOVE
Hatar verkligen honom och han beter sig som ett arsle och borde verkligen gå om sin chefs kurs.

/ Malin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0