helvete.

Jag har 2 prov att ta igen nu som jag har missat när jag har varit borta, men jag har ingen motivation att sätta mig och plugga nu. Jag kommer ju inte ens ihåg vad det var vi gjorde, jag fattar verkligen nada när jag sitter och kollar igenom mina papper nu. Men jag får försöka men det är fan inte lätt =( plus att jag inte mår någe bra. Har så jävla ont där stygnen sitter att jag knappt kan resa mig upp. Sen är jag bara på allmänt dåligt humör....

Men men jag får väl ta tag i skiten, så att jag blir klar någongång. Har iofs 2 dagar på mig att plugga, men de är inte lätt att plugga någe man inte förstår sig på....



ligger hellre på en solstol i Thailand

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hallåå? Mera info och massor med bilder från Thailand, tack :)

2008-12-04 @ 10:09:48
URL: http://gyllensteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0