wuhu

Idag är det onsdag och jag är på riktigt bra humör, just nu ligger jag i sängen och kollar på Greys Anatomy medans Fredrik och Jonas sitter ute i soffan och spelar PS3. Jag ska snart gå ut till dem igen och fortsätta spela =) det är helt sjukt vad vi skrattar när vi 3 ses =).

Nu i skolan så håller vi på med ett projekt arbete och det innebär att man ska ha ett företag och driva och marknadsföra det. Just nu är vi i uppstartningsfasen men det går faktiskt riktigt bra och vi är en mycket bra grupp och jag är mycket nöjd....
Imorgon har vi projektet hela dagen så det blir nog bra, sen är det dags att åka hem och packa skulle jag tro för att på fredag ska vi på bio, lördag blir det tvätta, packa och sen ska vi till Monika sen är det bara 1 dag kvar och vi åker.... Det kommer att bli en sånn underbar resa. Både Jonas och jag har sagt att detta ska bli det bästa vi någonsin gör i våra liv, ingenting kan förstöra vår resa och allting kommer att bli underbart....

Nu ska jag kolla vidare och sen blir det att gå ut  till tokarna där ute =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0