brist på c-vitamin eller nåt?

ÄNTGLIGEN ledig från skolan, det känns som om jag är där jämt och aldrig får vara hemma och vila. Plus att jag jobbar på helgerna och de gör inte att jag får vila mera. Men idag är jag ledig och då blir det inte vila för det finns alltid en massa annat man måste göra, har precis tvättat klart och diskat så nu kanske man ska ta och gå ut i det fina vädret en sväng.

Skolan är rolig och det är kul att umgås med folket, men det känns som om det är mycket mera skola nu än vad det var förra terminen. Men nu är det denna termin kvar och sen så sa jag ut på praktik nästa termin, så då blir det inte så jätte mycket skola och det är ju skönt. Men just nu längtar jag bara tills dess då jag pluggat klart och får mig ett jobb, där jag har eget kontor och får pyssla med det jag tycker är roligt för jag vill inte sluta mitt liv med att stå i en kassa på Jula.

Men men jag ska inte vara så bitter, egentligen så har jag ju det jätte bra. Jag har en underbar Jonas och våra kissar sen inte att glömma mina vänner. Men just nu vill jag bara försvinna och de ska jag snart göra oxå, för om 25 dagar åker jag och Jonas till Thailand i 2 veckor. Hur underbart kommer inte det att bli då........ *läääääängtar*

Nu ska jag göra mig i ordning och peppa upp mig själv så jag orkar med träningen ikväll.

Ha en bra dag bland sol och löv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0