en lista.

Har du...
Förnekat förintelsen? hm, nej det tror jag inte.
Följt Skilda världar? klart att jag har
Sagt nej till ett samlag? har hänt
Snott någons mobiltelefon? nej, jag har en egen
Varit medvetslös? nej
Gjort nåt riktigt dumt? svar JA
Blivit full på ett släktkalas? lite påverkad kanske
Varit full i skolan? nej
Blivit portad från en krog? nej
Varit full på julafton? nej det känns som fel tid att vara full på
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? japp
Slagit sönder en tv? nopp
Önskat att du var det motsatta könet? jag har inte önskat de, men det vore skoj att testa
Fått barn? no
Åkt ambulans? nej
Gjort nåt riktigt olagligt? nej det tror jag inte
Fått din mamma att gråta? Ja...
Blivit polisanmäld? Nopp
Slagit ner någon? nej, men skulle jag få chansen att slå någon jag inte tycker om så skulle jag gärna ta den.
Slagit någon blodig? nej
Skämts över dina föräldrar? ja
Skämts över din bästa kompis? hehe, nej
Ätit från en papperskorg? inte behövt det

Senaste person som...
Sov i din säng: Jonas, och det är ju faktiskt våran säng
Såg dig gråta: Jonas
Fick dig att gråta: att jag är less på skolan
Du delade en drink med: delar inte drinkar, isånnafall dricker man väl varsin
Du gick på bio med: Jonas
Du gick på stan med: Victoria
Skällde på dig: det minns jag inte.
Skickade ett e-mail till dig: det var väl IKEA eller någe annat spännande

Har du någonsin...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: ja, många gånger. Men det känns som om man säger det för sällan
Bråkat med ditt husdjur: när de inte lyssnar blir man sur och skäller lite på dem.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: jag vet inte om de hänt just dagen efter, men det har hänt.

Varit i...
Usa:
Norge:
Finland: japp
Kina: nä, men jag skulle vilja åka dit
Tyskland:
Kanada:
Österrike: nä inte där heller
Spanien: ja, flera gånger
Afrika:

Extra stuff...
Tar du droger: nej, inte en chans att jag skulle göra de
Dricker du: händer ibland
Vem är din bästa vän/-ner: Jonas, Victoria, Emma och min familj
Vad är du mest rädd för: att förlora de som man älskar och står en närmast
Vilka kläder sover du i: olika, men oftast med trosor och linne.
Vart vill du gifta dig: det ver jag inte ännu, men det ska vara ett riktigt bröllop i kyrka
Vem hatar du verkligen: det finn människor jag inte tål, men hata... Jo, det finns väl några sånna oxå.
Varit kär: både varit och är
Kör du bil: nej jag åker bara bil
Har du ett jobb: japp
Gillar du att ha folk omkring dig: det är mysigt, men inte för många
Är du ett hälsofreak: haha, nej det skulle man väl inte kunna säga
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: ja, det har jag
Är du ensam nu: nej, jag sitter i soffan och har mina mysiga katter bredvid mig.
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: ingen aning, så antagligen är det väl ingen som fastnar.
Vill du gifta dig: ja, helt klart och jag vet med vem.
Vill du ha barn: ja, det vill jag

Favorit...
Rum i huset: det är nog vårt sovrum
Typ av musik: jag lyssnar på det mesta, men just nu spelas Takida skivan
Parfym: Armani Code
Månad: Mars, födelsedags månaden
Sten: en mycket hård sådan

De senaste 48 timmarna, har du...
Gråtit: ja, igår kväll
Köpt någonting: mm, mina glasfärger
Varit sjuk: inte sjukare än vanligt
Sjungit: sjunger så fort det kommer en bra låt
Sagt "Jag Älskar Dig": japp
Velat säga till några att du älskar dem: jag har sagt det till den jag vill säga det. 
Träffat någon ny: nej
Saknat någon: alltid
Kramat någon: oh yeah
Kysst någon: yes och hjälp vad gott det smakade
Haft sex: mmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0