klockan är inte en vän till mig

Det är inte okej att vara uppe såhär tidigt, och det kan inte vara bra för kroppen heller. Får den inte sova tills den vaknar så borde den ju bli sjuk lixom. Mina funderingar denna torsdagsmorgon. Klockan är 07.14 och jag väntar på att Jonas ska komma upp, det är så tråkigt ensam. Sen bär det av till skolan, ska se hur det går. Mår som sagt inte så bra efter omständigheterna men jag ska försöka vara i skolan så att jag inte missar allt för mycket. Jag hoppas på dagen går fort så att jag får komma tillbaka hem till vår varma och mysiga lägenhet.

På jobbet har vi redan börjat plocka fram julsaker och dylikt. DIrekt när jag såg sakerna och allt mys vi kommer att ha så längtade jag så himla mycket. Det blir en helt annan känsla här hemma med stakarna och sådära. Men men nu tar vi en dag i taget och ser vad som händer och fötter.....

17 dagar kvar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0