måndag måndag måndag.

Nu är det måndag och jag sitter och tittar på Saltkråkan som går på tv. Har precis gjort mig i ordning och ska snart åka ner på stan för att möta Jens och sen ska vi åka till Skärholmen för att inhandla lite jag behöver till resan. Nu är det inte många dagar kvar och jag längtar så sjukt mycket. Det är inte klokt att jag får min 20-års present nu såhära ett halvår senare.... Men det gör ju verkligen inget, jag får vara 2 underbara veckor helt ensam med Jonas och det kommer att bli så underbart.

Nu ska jag ta och ge mina bebisar mat och sen trampa ner till bussen.


Kommentarer
Postat av: Emma

Gjorde ditt lilla test om bilden i framtiden! Hahah jag fick en utviknings bild på britneys spears, känns ju sådär.



Haha! Emma (på jobbet asså)hehe

2008-10-27 @ 17:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0