om man kunde påverka sina mardrömmar.

Mardrömmar är något som aldrig är speciellt välkomnande, inte för mig iaf. Nu under ett par nätter så har jag drömt det mest otäcka sakerna som jag lixom fortsatt fundera på under dagen. Det blir något så starkt så att man inte kan släppa det. Drömmar som jag inte vill ta upp för att jag är rädd att de ska "fastna" och komma tillbaka någon natt igen. Hade man kunnat bestämma sina drömmar så hade man ju kunnat sätta ihop sina mardrömmar och sina underbara drömmar så tror jag det hade blivit riktigt bra. Det är bara en filosofi jag har.

Nog pratat om drömmar, idag har jag varit i skolan och skrivit prov i affärssystem och jag tror att det gick bra, men gjorde de det inte så blir det nog till att hoppa ifrån slussen. Nejdå, men jag vill inte förstöra min grej jag har nu med att få de högsta betyget. Vi är 3 i klassen som umgås bäst och vi är verkligen duktiga oxå, stolt över oss tjejer. Vi har hållit de vi lovade vid början av skolan.

Imorgon på min lediga dag blir det att åka hem till mamma och pappa och fixa deras data som har kraschat och varken går att stänga av eller sätta på. Så jag ska vara snäll och fixa det imorgon, sen blir det kanske en tripp upp mot Stockholm inte bestämt ännu men vi får se vad dagen har att bjuda på.

Idag har jag och Jonas kommit fram till att älskar man någon så man har ont i kroppen så måste de betyda att man har hittat den människa man vill leva resten av sitt liv med ♥

31 dagar kvar till Thailand och vi har nu börjat kolla på vad vi ska göra samt kollat i taxfree katalogen, nu känns det som om det är nära. Det var lixom i början av april som vi bokade resan, några dagar efter min födelsedag. Eftersom jag fick min bästa present någonsin då, dvs resan av Jonas min love.

Nej nu ska jag ta och tänka på refrängen och tvätta bort sminket och sen nanna. Hoppas alla har haft en bra dag och att ni får en bra natt, för de ska jag ha *haha* (tolka det som ni vill) GONATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0