rubriker är inte lätt.

Det tar alltid längst tid att komma på en rubrik till inläggen och det är aldrig de blir speciellt bra. Man kanske borde gå en rubrikkurs. Nej, men idag är det fredag och de känns verkligen inte som det. Jag har varit nere på stan idag och snabbis och inhandlade lite glasfärg, för igår kväll fick jag ett ryck och började måla mina glas i skåpet. Men det var så länge sedan jag använde färgerna så de hade torkat. Hade tänkt och måla mina och Jonas vinglas, jag kan visa det färdiga resultatet sen. Har nämligen bara hunnit måla ett.

Snart är det dags att börja göra sig iordning för en eftermiddag på jobbet. Har ingen som helst lust men men det är bara att bita i det sura äpplet och gå dit. Hade iaf tänkt gå vid 3 så jag kan ta mig en promenad dit. Jonas kommer och hämtar mig sen när jag slutar.

Ikväll tror jag väl inte att det händer speciellt mycket mera än att jag ska kolla på idol och lata mig i soffan. För att resten av helgen blir det jobb oxå. Sen är det dags för den dära jävla skolan på måndag oxå, shit vad less jag är på den och alla lärare och mina klasskamrater. Usch usch usch....... Hade planer på att hoppa av här om dagen, men jag får väl försöka orka klar det sista året nu. Hoppas verkligen att det bli bättre när jag fått vara borta i Thailand i två veckor.

Ha en fortsatt bra fredag folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0