shopping.

Åh när jag sitter här på internet och kollar in massa olika sidor så blir jag så himla sugen på att shoppa en massa, men jag vet inte riktigt om jag har dem pengarna just nu. Jag sparar ju en massa till Thailand, tror iofs att jag har så de räcker men det är alltid roligt att ha lite extra. Men jag ska räkna lite på min ekonomi så får vi se sen. Jag vill verkligen handla lite nya klänningar och sen kanske ett par nya stövlar.

Men men nu ska jag drömma mig vidare i min önskekläder. Beställde hem 2 nya bikinisar nu iaf, så jag har något nytt till Thailand, även fast att jag köpt flera nya iår. Men man kan aldrig få för mycket av bikinsar =)

Ha en fortsatt bra lördagskväll nu, så ska jag fortsätta mysa med mina kissar i väntan på att Jonas ska komma hem ifrån deras inventering...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0