sista lördagen i oktober.

Nu sitter jag på Jonas jobb och väntar på att han ska sluta så att vi kan gå på den nya heminrednings affären som öppnat här. Eller det är ju faktiskt ett helt varuhus med massa olika affärer. Så vi ska kika runt lite där och titta om det finns någe vi kan ha i vårat enkla hem. Sen hade jag tänkt ge förslag på att vi ska åka in till Skärholmen och köpa lite saker inför resan kanske, jag behöver lite solskyddfaktor och grejer och Jonas skulle ha ett par badbyxor.

Jag måste även köpa en peeling tror jag så jag är ren och fin tills dess att jag ska börja sola min vita kropp. Men nu är det mycket nära, 15 dagar..... Så det är 2 veckor kvar i skolan och sen är det dags att fara. Det ska bli skönt för jag har verkligen ingen som helst motivation att gå i skolan. Usch Usch Usch jag vill bara ha jullov NUUUUUUU!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hah jo vi hade kul! :)

Tack för hjälpen..



Vad är de för nytt varuhus du skriver om?

Nu blev man ju nyfiken..! :P

2008-10-25 @ 16:53:58
URL: http://thatigers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0