3:e dagen.

Som sagt tredje dagen jag ligger hemma och är sjuk idag. Det finns inte mycket att göra än att ligga hemma i soffan och titta på film och dricka en massa te, jag försöker få lite plugg gjort men det är inte lätt när man inte är kry. Men idag måste jag göra ett nyt försök för nu är det lite mera än en vecka kvar bara, jag ska ha tenta nästa fredag. Och det är då ingen liten sådan heller, utan hela f*cking boken. Men nog om det, jag har valt det själv och tycker det är roligt så det är bara att ta sig igenom det.

När jag vaknade i morse fick jag reda på att Jonas bokat vilka platser vi ska ha på flygplanet. I och med att han kunde boka det så betyder det att det är bara 60 dagar kvar tills vi åker och vi bokade resan i april, så man kan ju säga att tden gått fort. Det är bara för att man hela tiden har haft så mycket att göra.

Men nu ska jag återgå till min film här i soffan och sedan hälla upp en ny kopp med jordgubbste. Ni får ha det bra allihopa, förutom du som är en värdelös och mycket ful person. Du lyckas då inte med mycket här i livet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du ändå öppnade dina ögon till verkligheten.

2008-09-11 @ 11:35:20
Postat av: Malin

anonym: vågar du inte nämna namn eller? Kan du inte berätta vem du är så har du inget på min sida att göra.

2008-09-14 @ 14:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0