en kul kväll

Igår var Jonas och köpte BUZZ så vi hade och göra hela kvällen. Det var sjukt roligt och verkligen något man ska göra när man är flera, detta kan man kalla partyspel. Men men nog om det, idag är det torsdag och jag har precis gjort mig i ordning och ska åka till skolan, vi har bara en lektion idag och som tur är är det en data lektion.

Efter skolan vet jag inte vad som händer, men jag ska nog åka till Jonas iaf så jag får åka bil hem, tänkte handla lite oxå. Sen hoppas jag på att hinna hem så jag kan träna men vi får se, Imorn och resten av helgen ska jag jobba så det blir bra, har så himla korta dagar på jobbet bara =(

Ha det bra gott folk, nu måste jag springa ner till bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0