måndag 1 september

Dagen har gått fort, dagen började med att jag vaknade vid 10 då åt jag och Jonas frukost för han var ledig idag. När klockan blev 13 så bestämde vi oss för att åka iväg, för att vi skulle nämligen åka upp till Stockholm för att vaccinera oss. Nu är det ju bara 2 månader kvar till att vi åker. Så det blev en dag i stor staden, med lite shopping för mig.

Sen åkte vi hem och åt på Nancy´s här i stan innan vi gick hem till mamma och pratade lite och fixade, sen var det bara att flyga hem i bilen för att jag skulle hinna byta om och sedan åka direkt ner till träningen. Det var riktigt skönt med en timmes träning.

Imorgon är jag oxå ledig då blir det en massa plugg sen ska jag hinna med att tvätta och träna imorn. Sen på onsdag är de heldag i skolan och sen blir det väl antagligen hem och plugga igen.

Ska oxå bara berätta att jag har haft en toppen helg tillsammans med Jonas och hans föräldrar, vi har haft det så himla mysigt och mest bara tagit det lugnt. Men vi han baka och handla lite och synda med att vi ätit pizza.....


Kommentarer
Postat av: Lotta

Härligt Malin. Jag blir glad om du är glad :)

2008-09-02 @ 10:27:45
URL: http://gyllensteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0