sjuk.

Vaknade med världens förkylning imorse, så det bar av till jobbet och försöka jobba, men det var inte lätt. När jag kom hem ifrån jobbet så hade äntligen Jonas kommit hem, han har varit borta i 2 nätter men ändå saknade jag honom så himla mycket. Har försökt plugga ikväll men det är inte lätt när man inte är helt kry, får se hur det går i skolan imorn. Men jag måste verkligen försöka gå. Har en viktig vecka framöver.

Plus att imorn när jag kommer hem ska jag plugga lite mera, träna om jag orkar och sen ska måste jag försöka kontakta Sonia, kassaledaren på jobbet och berätta om att det blivit lite fel i schemat. Jag har nämligen fått pass och ska jobba dagar jag har tenta och när jag är i Thailand, så det måste vi ordna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0