glöden

På tåget imorse kände jag ett sug efter att få skriva av mig lite. Det kommer kanske inte bli någon direkt daglig uppdatering nu, men det kommer kanske några kloka ord då och då.

Som sagt så sitter jag på min praktik nu och kör löner, jag är inne på min andra vecka nu och det är så himla roligt och det känns verkligen som om tiden springer iväg. Så nu ska jag snart få stoppa i mig lite lunch sen blir det dags att jobba igen. Det är nya saker jag får göra varje dag så det är lika spännande att komma till jobbet varje dag.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, funderade på att träna. Har egentligen ingen lust men det är ju väldigt skönt när man väl kommer hem sen.

Har haft en riktig toppen helg kan jag ju passa på att berätta oxå. I fredags efter jobbet så åkte jag till Jonas där Fredrik och Camilla mötte upp oss, vi åkte hem till oss för att laga lite middag och sedan vid 8 tiden så åkte vi upp till Heron där vi skulle på bio. Såg Bedtime Stories, jag tyckte den var sådära lite för barnslig. Men sen var klockan 11 då åkte jag och Jonas bara hem och la oss för att kolla på en film.

I lördags så kom Camilla och Fredrik igen, denna kväll bestod i melodifestival och vin =) mycket mycket trevligt. Avslutade det hela med att köra några matcher i Buzz och det gick ju åt skogen för mig... Alla ska alltid spela emot mig och sno mina poäng, och kasta pajer på mig.

Igår var det bara tvättstugan och en massa mys som stod på schemat, jag och Jonas låg i soffan hela dagen. MYS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0